یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دو شهر دیگر تحت پوشش وایمکس ایرانسل قرار گرفتند

ايرانسل

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵:۰۰


دو شهر قرچک و خوراسگان و همچنین مناطق رحنان و نصرآباد استان اصفهان و مهرشهر کرج تحت پوشش خدمات پیشرفته وایمکس ایرانسل قرار گرفتند.

وایمکس نیوز - به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیش از این کلان‌شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج، مشهد مقدس و شهرهای شهریار، شهرقدس و خمینی شهر تحت پوشش شبکه وایمکس ایرانسل قرار گرفته بودند و با اضافه شدن این دو شهر جدید، تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات پیشرفته وایمکس ایرانسل به 12 شهر رسید.
وایمکس، یک فنا‌وری نوین برای انتقال بی‌سیم و پرسرعت اطلاعات است که با بهره گیری از مناطق وسیع تحت پوشش دکل‌های وایمکس، شهرها، شهرک‌های صنعتی و مناطق راهبردی را پوشش می‌دهد و اینترنت پرسرعت را برای سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی، در هر نقطه‌ای از این مناطق فراهم می‌آورد. بدین ترتیب، کاربران قادر خواهند بود در هر لحظه، حتی در سایر شهرهای تحت پوشش شبکه وایمکس ایرانسل، توسط رایانه شخصی خود و بدون نیاز به خط تلفن و یا تجهیزات دیگر و تنها از طریق یکی از انواع مودم‌های وایمکس، به اینترنت پرسرعت بی‌سیم متصل شوند.
در حال حاضر استفاده از خدمات وایمکس ایرانسل در 12 شهر اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج، مشهد مقدس، شهرهای شهریار، شهرقدس، خمینی شهر، قرچک و خوراسگان با پهنای باند 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت بر ثانیه، بر اساس درخواست، ممکن است.
بنا بر اعلام، اطلاعات بیش‌تر در خصوص فناوری وایمکس، نقشه مناطق تحت پوشش، نحوه ثبت‌نام، ثبت‌نام آنلاین، طرح‌های تعرفه متنوع، نحوه پرداخت هزینه‌ها، بسته‌های افزایشی و مصرف آزاد، نحوه تهیه مودم و همچنین فهرست فروشندگان مجاز سرویس وایمکس ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو